free portfolio website templates

Dieta Rosyjskich carów


Kurs odchudzania jest przeznaczony na trzy miesiące, w których poprawia się metabolizm, złe nawyki żywieniowe znikają i możesz przejść do zwykłej diety...

W ciągu tych trzech miesięcy musisz przestrzegać poniższych zasad, a nie ścisłej diety, która jest potrzebna do radykalnej utraty wagi i każdy może ją przestrzegać tak długo, jak osobiście potrzebuje.

Więc zasady :

1. Po pierwsze, wszyscy ludzie są podzieleni na dwa typy - tych, którzy potrzebują węglowodanów do energii i tych, którzy czerpią to samo z tłuszczów. Każdy typ jest przepisywany z własnym programem odchudzania i zasadami odżywiania w normalnym życiu.

2. Następnie jedną z głównych zasad nie jest mieszanie prostych i złożonych węglowodanów w jeden posiłek. Tj. jeśli zjadłeś talerz makaronu, przekąskując chleb, masz mniejsze szanse na poprawę niż jeden toast z dżemem.

3. Zaleca się jeść co 2 godziny, robiąc 1 przerwę na 10 godzin.

4. Herbatę i kawę zaleca się spożywać jako osobny posiłek bez mieszania z niczym.

5. Białka można jeść ze wszystkim, warzywa nieskrobiowe - także-i więcej!

6. Inną zasadą jest, aby nie mieszać tłuszczów roślinnych i zwierzęcych, tj. kotlet wieprzowy jest zdrowszy do smażenia na maśle.

Jak określić, do jakiego rodzaju osób należysz?

1. Ludzie z autonomicznym układem nerwowym niskiego typu: ludzie tego typu mają zwykle suchą błonę śluzową o jasnoróżowym kolorze, czystą skórę. Są dość wytrzymałe, dobrze radzą sobie ze stałymi obciążeniami, są wytrwałe i zdolne do długotrwałej koncentracji uwagi. Aby utrzymać równowagę wegetatywną, Niski Typ wymaga jak największej ilości węglowodanów.

2. Ludzie z autonomicznym układem nerwowym wysokiego typu są zwykle charakterystyczni: obfite wydzielanie śliny, język o jasnoróżowym kolorze, zwiększone pocenie się, włosy są bardziej tłuste niż suche, problematyczna skóra. Ludzie wysokiego typu dość szybko się męczą, dlatego potrzebują częstego wytchnienia. Aby być w formie, wysoki typ wymaga pewnej ilości tłuszczu.

A teraz przejdź do samej diety :

Niski Typ .

Autonomiczny układ nerwowy tego typu rano musi zostać uruchomiony, rozweselić. Aby to zrobić, potrzebujesz węglowodanów i dość małej ilości, ale tylko jednego rodzaju węglowodanów.

Kawa i czarna herbata w małych ilościach są przydatne, ale dla tych, którzy chcą schudnąć, lepiej jest pić herbatę ziołową i min. wodę bez gazu.

Owoce i warzywa można jeść praktycznie bez ograniczeń, ale aby schudnąć, lepiej jeść kwaśne jabłka, owoce cytrusowe i warzywa.

Ludzie tego typu często odczuwają potrzebę tłustości, słodyczy i pikantności. Na zdrowie, po prostu nie trać poczucia proporcji.

Program odchudzający :
Rano na czczo: kawałek cukru
Po godzinie: kromka chleba
po 2 godzinach: 20 g chleba + masło + 30 g sera z pomidorem.
Po 2 godzinach: 1 banan lub jabłko.
Po 2 godzinach: 80 g mięsa lub ryb lub 1 jajko + 1 ziemniak lub 1 łyżka. łyżka ryżu+ dowolne warzywa (nie rośliny strączkowe).
Po 2 godzinach: 2 kawałki czekolady
Po 2 godzinach: 1 szklanka maślanki (200 ml)
Po 2 godzinach: trochę kwaśnych owoców.

Wysoki Typ .

Ci ludzie są pokazani, aby rozpocząć dzień od porcji tłuszczu. Idealnie-łyżeczka tłoczonej na zimno oliwy z oliwek. Jednak każdy olej roślinny jest odpowiedni. Nie można go pić ani zacinać. Jeśli poczujesz głód, możesz wypić filiżankę zielonej herbaty, ale nie wcześniej niż godzinę później. Ludzie tego typu tak naprawdę nie potrzebują owoców. Witaminy i minerały otrzymują z warzyw. Najzdrowszym warzywem dla ludzi tego typu jest awokado. Rutabaga, dynia, rzodkiewka są również dobre.

Program odchudzający :
Rano na czczo: 1 herbata.łyżka Rast. olej
Po 1-2 godzinach: filiżanka zielonej herbaty
po 2 godzinach: 1 szklanka maślanki (200 ml) lub 1 banan lub .
Po 2 godzinach: 80 g otarego mięsa, ryb lub drobiu lub 1 jajko + 1 małe ziemniaki w mundurze lub 1 łyżka. łyżka ryżu+ dowolne warzywa.
Po 2 godzinach: filiżanka zielonej herbaty.
Po 2 godzinach: duża porcja sałatki z dowolnych warzyw.

Koszyk spożywczy dietetyka :

Węglowodany :
Cukier, fruktoza (soki, owoce), zboża (mąka, chleb, makaron), alkohol, mleko, produkty mleczne zawierające cukier mleczny (śmietana, śmietana, słodki twarożek, konc. mleko, maślanka, jogurt, Młody ser, camembert, ser domowy), ziemniaki, ryż, kukurydza.

Proteina :
Wszystkie odmiany warzyw, produkty mleczne, praktycznie bez cukru mlecznego (twarożek, mozzarella, ser, gorgonzola, a także sery twarde, takie jak Gouda, Tilsiter, parmezan, rosyjski, poshechon), rośliny strączkowe, chude mięso, pierś z kurczaka i indyka.

Tłuszcz :
olej roślinny, masło, śmietana, kiełbaski, awokado.

Produkty mieszane :
Banany, wszystkie odmiany orzechów, wszystkie rośliny strączkowe, suszone śliwki rodzynki - tych produktów nie można łączyć z innymi rodzajami węglowodanów!!!!!

Napój :
Kakao, kawa, czarna herbata, zielona herbata (prawie neutralna). SPOŻYWANIE TYCH POKARMÓW NALEŻY TRAKTOWAĆ JAKO OSOBNY POSIŁEK!!!

Silvets

Garcinia Cambogia Actives

Acai Berry Extreme

African Mango

Green Coffee 5K

Fast Burn Extreme

Green Barley Plus

Zanim klikniesz „Zgadzam się” lub zamkniesz to okno prosimy o przeczytanie do końca tej informacji – dotyczy ona plikow cookies Polityka cookies.